« 動かない入れ歯 | Main | 年金問題に関心がある »

2007.08.17

入れ歯の話題

入れ歯の話題です。
奇跡の入れ歯占い師ピカデリー梅田1

人によって、それぞれほんとうかな、信じられないと様々とおもいます。

あなたは、どうでしたか?

私は、入れ歯で占いはできないとおもいます。

話題としては、おもいますが、----

|

« 動かない入れ歯 | Main | 年金問題に関心がある »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/10606/16148903

Listed below are links to weblogs that reference 入れ歯の話題:

« 動かない入れ歯 | Main | 年金問題に関心がある »